Соціальний педагог
Коваль Владислава Ісломжанівна
Соціально-педагогічна робота
Мета діяльності соціального педагога - створення сприятливих умов для особистісного розвитку людини (фізичного, соціального, духовно-морального, інтелектуального), надання йому комплексної соціально-псіхолого-педагогічної допомоги у саморозвитку та самореалізації в процесі соціалізації, а також захист людини (соціальна, психолого- педагогічна, моральна) у його життєвому просторі.
Завдання соціального педагога:
- Забезпечення, збереження і зміцнення фізичного, психологічного, соціального, морального здоров'я особистості;
- Формування моральної свідомості, моральних якостей, соціально значущих орієнтацій і установок у життєвому самовизначенні і моральної поведінки;
- Створення сприятливих умов у мікросоціумі для розвитку здібностей та реалізації можливостей людини, його позитивного потенціалу в соціально корисних сферах життєдіяльності, попередження тупикових ситуацій в особистісному розвитку;
- Надання комплексної соціально-психолого-педагогічної допомоги і підтримки;
- Створення комфортного, гуманізувати виховного простору в мікросоціумі.
- Основні напрями соціально-педагогічної діяльності:
- Створення соціальних умов, що компенсують неблагополучний досвід соціалізації і несприятливі умови життя дітей і їх сімей;
- Надання комплексної допомоги, спрямованої на створення сприятливих соціально-педагогічних умов у освітніх та інших установах системи соціального виховання та захисту;
- Забезпечення діагностики, корекції та консультування з соціально-педагогічної проблематики для дітей і сімей групи ризику;
- Соціально-педагогічна профілактика та реабілітація дезадаптованих і соціально депривовані дітей і підлітків;
- Робота з дітьми-інвалідами;
- Робота з обдарованими дітьми;
- Організація спортивно-оздоровчої, дозвільної та інших видів діяльності дітей, підлітків, дорослих;
- Консультування і спеціалізована допомога у професійному визначенні;
- Культурно-просвітницька робота серед населення з пропаганди і роз'яснення здорового способу життя;
- Здійснення системи превентивних заходів, попередження та усунення прямих і непрямих десоциализирующих впливів соціуму;
- Попередження соціальної та педагогічної захищеності дітей;
- Соціально-педагогічне дослідження з метою виявлення соціальних та особистісних проблем дітей різного віку, робота в класах педагогічної корекції;
- Попередження негативного ставлення дорослих до дітей, допомога у вирішенні виниклих конфліктів між вчителями та учнями, батьками і дітьми та інш.