Наші перші фото

МЕДІАТЕКА

        Сьогодні шкільні бібліотеки намагаються відповідати сучасним інформаційним потребам користувачів у отриманні освіти, професійному самовдосконаленні та культурному збагаченні і саме тому створюють структурні підрозділи, які за своїм обладнанням, ресурсним фондом, змістом роботи і сервісом мають відповідати цим вимогам. Одним із різновидів таких підрозділів є медіатеки.


         Бібліотеки намагаються не відставати від вимог часу, адже використання цифрових технологій для певних категорій сучасної молоді вже стало соціальною звичкою. Не є секретом те, що серед юнацтва існує масове захоплення слуховими і візуальними медіа, де кожний з них занурюється у свою віртуальну країну. Зазначимо також, що спеціалісти виокремлюють наступні мотиваційні напрями користування Інтернетом: пізнавальний, комунікативний, продуктивний, комерційний та розвиваючий.


      Термін "медіа" (лат. "media") в широкому розумінні фахівці трактують як комунікативні засоби і ресурси, що використовуються для передачі інформації, накопичення знань.


      Існує думка, що медіатека - це загальна назва зібрання цифрових носіїв інформації (CD/DVD, дискет) або наявність комп'ютера, підключеного до мережі Інтернет з її мегаресурсами і вільним доступом до них користувачів. що дає можливість користуватися виключно мультимедіа, електронними ЗМІ, Інтернетом та сервісом комп'ютерних послуг.
"Медіатека» - багатофункціональний структурний підрозділ на базі бібліотеки , інформаційно-бібліотечний сервіс.
        Шкільний бібліотекар має надавати допомогу користувачам у пошуку або орієнтації у світі наявної друкованої та електронної інформації, навчати навичкам її ефективного використання, забезпечувати індивідуальне чи групове обслуговування відвідувачів медіатеки, роботу і модернізацію відповідного технічного оснащення.
         У чому полягають переваги медіатеки для користувачів за умови її відповідного сучасного інформаційного оснащення? Читачі матимуть можливіст скористатися безмежними документальними ресурсами (тільки інформаційні ресурси мережі Інтернет сьогодні складають понад 10 мільярдів документів (веб-сторінок), до яких практично можливий вільний доступ користувача, а з використанням засобів телебачення, радіо, інших мас-медіа, цей ресурс додатково збільшується. Також перевагою є якісно нове забезпечення умов роботи для кожного відвідувача. У медіатеці відвідувач буде залучатися до нової для нього самостійної діяльності з отримання різних видів інформації: (вербальної, образної, текстової, слухової, графічної) за короткі проміжки часу. Юнак або дівчина мають змогу скористатися різними інформаційними засобами для створення самостійних творчих продуктів у процесі навчальної або професійної діяльності, організувати власну веб-сторінку з будь-якої теми, поспілкуватися з друзями з різних куточків світу. Збільшується самостійність користувача у виборі джерел, організації власної навчальної діяльності, а також дозвілля.
         За умов сучасного технічного оснащення медіатека дозволяє і передбачає формування та створення електронних версій підручників, журналів, художньої літератури, використання певних спеціальних технологій роботи в Інтернеті, фрагментів текстів, зображень, окремих звуків, схем, які можуть суттєво доповнювати те чи інше джерело або стати частиною віртуального інформаційного ресурсу бібліотеки. Також важливим є те, що користувач в умовах медіатеки має змогу за необхідністю комфортно скористатися всіма носіями інформації.

Медіатека простір для навчання



Медіатека - мультимедійний простір для навчання, роботи і обміну думками.
Приміщення медіатеки- це просторі кімнати, сучасний дизайн і мінімум меблів - лише найпотрібніше. Тут можна працювати як на комп'ютері, так і зі звичайними книжками, використовувати для прроведення заходів великий екранн, проектор.

З того часу, як відкрилась в нашій школі медіатека, тут свої заняття з дітьми проводять психолог і соціальний педагог, логопед та класні керівники.

У вільному доступі медіатека і для інших учителів школи, які можуть використовувати її у навчальному процесі. Створені відповідні умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами. Візуально кімнати поділені на дві зони: ігрову і робочу. У робочій встановлено три комп'ютери, В ігровій - зручний яскравий диван, сучасні крісла, пуфики, багато шаф з книгами, іграшками - все для того, аби дитина відпочила, розслабилася і почувалася необмеженою.

Святкова гра 3 клас



18 грудня, напередодні свята Миколая, для учнів 3 класу проведено гру
"Запалімо зірки".
Змагаючись, діти вправно та творчого виконували завдання гри. Весела атмосфера, цікаві конкурси створювали святковий настрій усім присутнім. Наприкінці зустрічі на кожного учасника чекали солодкі призи.
День Святого Миколая - найулюбленіше свято, яке чекає вся дітвора.
Тож, вітаємо всіх діточок зі святом,бБажаємо миру, добра та злагоди!



«Листопадовий зрив. З вогнем у серці»



7 та 8 листопада для учнів учні 7класу (класний керівник Остапенко Л.М.) та 10 класу (класний керівник Кисла Л.А.) було проведено годину інформації «Листопадовий зрив. Сторінки історії».

1 листопада 1918 р. у Львові Українська Генеральна Команда (колишній Український Військовий Генеральний Комісаріат) у складі Д. Вітовського, С. Горука, П. Бубела, Б. Гнатевича, І. Цьокана, Іванчука та Д. Паліїва за допомогою 1500 стрільців здійснили Переворот-Владу у Львові було передано Українській Національній Раді.
Події цього Дня в Історії України отримали назву Листопадового Зриву. Це були початки створення ЗУНР(Західно-Української Народної Республіки) з Президентом Євгеном Петрушевичем та початком україно-польської війни.

Листопадовий зрив та подальший державно-правовий розвиток держави засвідчив усьому світові, що український народ прагне жити у вільній, соборній державі.



«Велика трагедія нашого народу»



Протягом листопада місяця учні початкової школи відвідували медіатеку на годину пам'яті із елементами голосного читання про трагічні події 1932 - 1933 років присвячені жертвам Голодомору.

Щороку в четверту суботу листопада світ відзначає день пам'яті жертв Голодомору. Цей день унікальна нагода всім: дітям та дорослим замислитися над цією трагедією.

Для мене Голодомор - це трагедія мого народу , це урок історії, за який наші прадіди заплатили життям. Розповідати малечі про Голодомор дуже непросто, навіть складно. І я вирішила їм почитати твори письменників України, а саме твори які ввійшли до збірки «Зернятко надії» (упорядник Л.Юрченко) - першої збірки творів про Голодомор для дітей. Це спроба провести дитину через ті страшні , не травмуючи її психіки страшними подробицями. Читаючи оповідання, я спостерігала за дітьми, як змінювалась їх міміка на обличчі, як уважно вони вслухалися в кожне слово. Мабуть розповіді про Голодомор словами ровесників, найбільш зрозумілі та викликають почуття милосердя, допомагають засвоїти певні моральні цінності та норми поведінки.


«Шкільна бібліотека - центр творчого розвитку дитини»

Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек


З 1 по 31 жовтня в школі проходив місячник шкільної бібліотеки (медіатеки). Всі заходи присвячені видатному українському педагогу, письменнику В.Сухомлинському з нагоди 100-річчя від дня народження та відзначення пам'ятних дат і ювілеїв.

Мета проведення місячника: сприяння творчій самореалізації особистості засобами книги. Впровадження нових форм та напрямів бібліотечної роботи з читачами.

В приміщенні бібліотеки (медіатеки) оформлено творчу зону, в якій читачі можуть виявити свої таланти по виготовленню поробки, розмальовки, малюнку.

На сайті школи, на сторінці «Медіатека» створено віртуальну фотогалерею всіх заходів Місячника.

З учнями 4 класу (кл. керівник Безсмертна Л.І.) бібліогру «Читаємо, малюємо, граємо», де кожен з учнів мав змогу показати свої творчі нахили. Дружня, творча атмосфера налаштовувала на позитивний результат.

Уроки позакласного читання 3 та 4 класах проведено на тему «Поспішай робити добро» з елементами колективної роботи - створення лепбуку «Добротворець».

Для учні 1 та 2 класів проведено голосні читання «Я прочитаю тобі казку» (за казками В Сухомлинського».

Для учнів групи продовженого дня проведено відео години «В.Сухомлинський - для дітей».

Всі активні учасники заходів місячника шкільної бібліотеки (медіатеки) нагороджені заохочувальними призами.

Проведення заходів в рамках місячника бібліотеки (медіатеки) сприяє створенню умов для розвитку й самореалізації кожної особистості, надання можливості проявити свої нахили і здібності.

                                                Фото галерея:

Віртуальна виставка сучасної української літератури "Книги, які читаю Я..."

Я люблю Україну



1 вересня учні 2 класу на перший урок завітали до шкільної медіатеки. Класний керівник Патана Вікторія Олександрівна розпочала урок із ранкового привітання дітей. Далі всі поринули в історію нашої держави - України. Та на завершення уроку виконали спільну роботу, на якій було створено карту України та зібрані символи держави.


.

© 2017 Опорний закладзагальної середньої освіти Розумівська школа Долинської сільської ради
Створено за допомогою Webnode Файли cookie
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати